Monday 12 December 2011

ENOUGH OF RED SHIRT

hai hei hoi :)

KEMEJA MERAH
okay.
UITM mewajibkan setiap student untuk pakai baju formal 
setiap hari isnin.

hari ni hari isnin.
cam biasa aku pakai lah baju formal.
tapi hari ni aku pakai baju yang aku baru pakai sekali.
tu pon time final exam.
mana lah orang nak perasan baju tu
sebab sume tension time tu kann.

baju ni dah lama aku beli.
dari sem lepas lagi.
tapi sebab merah menyala
segan pulak nak pakai.

hari ni terasa nak pakai
iron terus pakai pegi kelas
masuk je kelas dah bising dah.
sume cam :
"waaaaaaaa.. MERAHHHHH"
"tak nak tgk orang lain, nak tengok yang baju MERAH tu je"

aku pon apa lagi.
dengan muka muka aku sekali merah.
jadi perhatian lah aku hari ni.
ni yang buat aku rasa tak selesa.
ada gak yang tanya
"baju baru ke? bila beli"
bila cakap baju lama tak percaya pulak.

budak dua orang kat bawah ni suka sangat bergambar
jadi model lah aku dan kemeja merah aku tu.
posing sana posing sini.
diorang ni pulak pakai baju baru hari ni.
lagilah semangat nak bergambar kann. :)

ni hah gambar baju merah. 
| tapi tak upload banyak lah. SEGAN. |

yang sebelah tu pakai baju baru hari ni.


budak tiga orang ni suka bergambar. :)
miss sebelah ni pon baju baru jugak. :)




ada jugak yang cakap nampak :
comel lah
sexy lah
attractive lah

so, aku pon rasa cam 
dah, cukup lah pakai baju ni.
tak nak pakai dah.
hahahahaha
tapi tak tau lah kalau kalau 
mood marah merah tu datang balik kann.
pakai jugak.

okay done.
it's time to DSG.
.bye bye.




Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

3 comments:

Unknown said...

merah! pak ngah... ha2 jemput follow ke rendanghangus.blogspot.com ^_^

jelah said...

yg gmbar kedua tu,girl pkai baju warna ungu tu mcm kenal...

abbasmohdtajuddin said...

YEKE? kenal kat mana agaknya tu?