Saturday 10 December 2011

OMBAK RINDU VS MANCHESTER UNITED

assalamualaikum.

okay. hari ni cakap pasal bola dan ombak rindu.
tiga hari lepas berlangsung perlawanan Champions League
yang mana salah satu perlawanan adalah
BASEL VS MANCHESTER UNITED

dah ditakdirkan manu kalah kepada basel
2 - 1
maka terkeluar lah manu daripada champions league ni.
| kenapa ayat cam buku zaman hang tuah ni #tetiba |

aku bangun pagi terus bukak internet nak tau result.
bukak facebook aje dah beratus ratus post pasal match ni.
aku sebagai peminat and penyokong tetap LIVERPOOL ni
tipulah kalau cakap tak happy kan.
tapi happy biasa biasa je lah.

sekarang kan gelombang and fenomena OMBAK RINDU.
aku tau dah ramai yang pegi tgk citer ni.
sampai aku sekali pon tengok.
tapi aku tak boleh feel time tu.
| aku tak nangis tengok citer tu. serius. hahahaha |

nak dijadikan cerita aku jumpa gambar gambar yang menganjing manu ni.
kelakar giler. gelak tak habis aku.
mana tak nya.
gambar gambar tu guna part yang dalam citer ombak rindu.
giler kelakarnya. 

jom layan.

part 1

part 2
part 3
 *gambar gambar ni aku copy paste dari facebook aje.
C.A.P 
~ copy and paste ~

bukan setakat ombak rindu.
filem hollywood pon ada jugak.
alahai. kesiannya. 

terkejut beruk Dwayne Johnson a.k.a The Rock
post aku kali ni bukan lah nak kutuk manu.
tapi nak share dengan korang korang lawak semasa.

okay lah guys.
nak pegi tengok team kesayangan lawan pulak.
LIVERPOOL VS QUEENS PARK RANGERS

| YOU'LL NEVER WALK ALONE |

Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

2 comments:

Anonymous said...

Keh3..gmbr no 1 lawak...
Spt ingin gelak bile manu keluar awal...
Keh3...

Anonymous said...

hahaha
memg kelkar giler..
byk idea diowg