Friday 16 December 2011

INI KAWAN SAYA

dalam blog aku ni update pasal member kat jengka je.
dah lama member kelantan tanya bila 
nak post pasal diorang.

haaaaaaaaaa ni dah nak start ni.

al-kisah bermula.
kat kelantan aku ada member yang rapat dengan aku.
bila balik kelantan je dengan diorang lah aku lepak.
pegi jalan jalan sama
pegi beraya sama
pegi menghabiskan minyak kereta sama
#naik kereta tanpa arah tuju sampai dah tak tau nak pegi

dengan diorang jugak lah aku bagitau masalah aku
senang lah jugak sebab diorang dah kenal aku.
tak kenalkan sorang sorang tak best pulak.
sini aku kenal kan kat korang

______________________________________________

IKMAL HAFIDZI a.k.a KEMA
orangnya kurus dan tinggi
lagi tinggi daripada aku
| bukan maknanya aku pendek |
belajar kat UTeM Melaka
course Information Technology
brother ni hardcore driver
drive kereta dah cam kereta rally dah
tapi best giler
belum cuba belum tahu
berfikiran lain daripada yang lain
ada aje benda baru yang dia nak buat

ikmal hafidzi
______________________________________________

AHMAD SYAHIR a.k.a CAHER
brother ni anak bongsu
belajar kat Matrik Gopeng Perak
maklumlah orang bijak
dah berpunya dah pon
yang ni sempoi habis
slow and steady
aku buat license kereta sama dengan dia lah
tiap tiap hari pegi sama kat litar memandu
dari first class sampailah dapat lesen P

ahmad syahir
______________________________________________

HANNIE AMALINA a.k.a HANNIE MADU
panggil hannie je
dia ni suka sangat bergambar
kalau snap tu tak cukup sekali
apa barang sekeping je
dia ni pulak study kat Matrik Kepala Batas Penang
aku selalu jugak mesej dia bagitau masalah aku
saje je mintak pendapat apa aku kena buat
aku dengar dengar dia ni famous jugak dekat matrik penang tu. :)
dia panggil kat kitorang budak laki 3 STOOGES.

hannie amalina
______________________________________________

NUR ADILAH a.k.a DIELAH
yang ni budak genius
setiap kali exam tak kira lah PMR ke, SPM ke
straight A's je manjang
tapi dia bukan lah jenis study je
rilex je aku nampak
tapi kalau dah anugerah Allah tu jadikan dia genius
genius jugak
dielah ni anak cikgu aku
Cikgu Norma namanya
aku suka cikgu Norma sebab dia cam garang dalam kelas
tapi sebenarnya baik yang amat
sekarang ni dielah study kat INTEC
habis study kat intec terus fly ke UK lah pulak

nur adilah
______________________________________________

ANIS ADIBA a.k.a DIEBA
yang ni pon budak bijak jugak
orang lain tengah tunggu result SPM dia dah masuk U dah
dia ambik fast-track accounting
susah tuuuu.
ibu dia ni penah jadi cikgu aku jugak time sekolah rendah dulu
sampai sekarang dia kenal lagi aku. KOT.
mana peginya hannie and dielah tu mesti ada dieba skali
3 orang ni geng sejati lah ni

anis adiba
______________________________________________

ni lah kawan kawan saya
ada lagi yang lain nak list
tapi kena mintak permission dulu
kalau dapat approval baru boleh update balik
kepada member member sory sebab pinjam gambar
nak bagi nampak smart skit. hehe.


aksi berani mati

kereta rally
.DONE.
BYE!

Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

5 comments:

NuruL SyuhadaH said...

nice n simple blog.. do follow me back okeyh :)
nurulsyuhadahsuhaimi.blogspot.com

abbasmohdtajuddin said...

thanks yup. done follow you back. :)

Nur Adilah said...

hahaha... good job bro.! i looiikkee it very muchh!! hihihi... t len kali cter2 lagi erk.. hahaha.. :) nk follow sokmo la phni. =D

abbasmohdtajuddin said...

orait. welcome. no hal. update lah citer. nanti senang nak update sini. :)

Nur Adilah said...

kena interview la g2 gak.. hahaha~~ byk jew cter.. ecece~~