Friday 25 November 2011

SEMESTER 2 = PART 2

hello. assalamualaikum.

sejak balik UiTM Jengka ni lah baru ada masa nak berblogging.
sebelum ni sibuk je manjang.
kelas tu tak lah sangat tapi biasalah baru masuk sem baru.
semua kena siapkan.

sem dua ni aku kena tinggal kat blok C.
sepanjang hidup time sem satu tak pernah pijak pon blok C ni.
masuk sem 2 ni dapat pulak bilik kat sini.
tak berapa happy lah tinggal kat blok ni.
nak pegi kelas pon jauh
wi-fi slow
toilet selalu sangat takde air.
tapi dah nama pelajar part 2. memang ramai lah part 2 kena tinggal kat blok ni.

sem ni aku tinggal satu bilik dengan budak² part 2 jugak.
AZIZ, WALI, AND RAZIN.
bilik ni dah tak bising cam bilik aku time part 1.
BERSIH, SENYAP, KOSONG.
tulah yang boleh aku describe bilik aku ni.

okay.
cukup pasal bilik. ni aku ceritakan pasal class aku pulak.
aku still duk kelas sama dengan sem lepas.
kalau sem lepas kelas BM1121E, sem ni BM1122E.
sama je. still kelas E.
kenapa aku tak nak tukar kelas?
sebab aku ni susah berkawan.
so, kalau tukar kelas alamatnya susah lah nak cari kawan baru.

1st week ni lecturer banyak lagi tak masuk kelas.
masing² busy kot.
tapi kitorang tetap pegi kelas.
tunggu je lecturer, kalau masuk stay. tak masuk balik.
malam semalam aku ada kelas malam.
kelas BEL. kelas aku pulak gabung dengan kelas roomate aku.
AZIZ ABDULLAH.
budak² kelas dia bukan main happening lagi.

lecturer suruh sorang budak pompuan ni baca text dalam paper yang dia bagi
lepas baca satu paragraph dia boleh panggil mana² nama untuk sambung baca
dah next next kenalah nama class rap aku Rahman.
bila Rahman baca je Aziz dah agak dah mesti dia next.
begitulah jadinya.
bila si Aziz ni pulak baca aku dah ready dah.
tak sah kalau Aziz tak kenakan aku. 
mesti kenalah.
lepas Aziz memang aku lah yang kena.

bestlah kalau boleh satu kelas selalu dengan brother ni.
baru ada challenge nak study.

sem ni aku agak keboringan lah. 
takde sape aku nak borak, nak cerita, nak apa apa lah.
so, blog kesayangan lah tempatnya.

btw. nilah gambar aku yang kena tinggal sorang² dalam bilik yang kosong ni.


sampai sini dulu lah. nak makan then siap² pegi solat Jumaat pulak.
till we meet again.
kbye. :)





Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

4 comments:

Hans Hanis said...

seronok la ko cuti
:-)

abbasmohdtajuddin said...

Cuti sem je sebulan. Ni dah start sem baru dah pon.

Anonymous said...

hello, follow ur blog..:)

Hans Hanis said...

hahahaha
loh
ingat lama sangat cuti tadi
ekekkeke

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html