Friday 28 October 2011

ROOMATE

dah lama aku tak update blog.
start dgn final sem hari tu aku jd malas nak update blog.
malam ni baru terbuka balik pintu hati ni nak update blog.

mesti dah ramai rindu aku kan. haha.
sape lah aku korang nak rindu kan. kan.
tapi aku rindu sangat blog aku ni.

sekarang ni aku cuti sem.
takde keje nak buat. stay kat rumah je.
tunggu raya aidiladha then kena balik jengka.
bermulalah sem 2 untuk aku.

sini aku nak cerita sikit pasal kawan² aku kat jengka ataupun lebih dikenali sebagai roomate aku.
dekat jengka dengan roomate aku lah orang yg paling aku rapat.
sbb dah hari² duk makan, tido, STUDY, tgk movie, gelak, wrestling and macam² lagi lah. 
jadi aku dah anggap diorang ni macam adik beradik aku dah.
sebab aku kat rumah pon buat benda sama jugak dengan my only one brother.

time sem 1 kat jengka aku ada 5 org roomate.
termasuk aku 6 orang lah yang menghuni bilik abang kawasan 
bilik A343
member² yang aku nak kenalkan ialah

.ameer.

~ AMEER IMAN ~
dia ni budak science computer.
punya geliga kepala otak dia kalau bab² computer and electronis device ni.
berambut afro and suka sangat cerita lagu jepun.
budak ni baik sangat sebab senang nak tanya apa² pasal computer.
tapi sem 2 nanti dah tak tinggal sebilik dah.
sebab bilik kitorang dah cukup kuota.


.din.

~ IZZUDIN SHAH ~
ni pulak budak account. 
disiplin yang amat si din ni. kalau pasal account terer giler lah.
dia ni paling bagus dalam bilik tu.
sebab tak pernah tinggal masjid.
setiap kali masuk waktu solat mesti pergi masjid.
budak² lain solat dalam bilik je kalau tak sempat pergi masjid.
dia lah orang yang selalu kejut aku bangun solat subuh pagi².
thanks DIN.

.aziz.

~ AZIZ ~
ni budak banking sama cam aku. tapi lain kelas.
budak ni rocker sejati sbb setiap kali dengar lagu mesti lagu rock.
mamat ni kalau tido dah macam beruang lah. 
boleh tido sampai dua hari, ni la orang panggil HIBERNATE.
suka sangat pasal motor² ni.
maklumlah dia ni pon rider. ada superbike sendiri lagi tuu.
tapi dia sporting. best buat study sampai pukul 4 pagi.


.razin.

~ RAZIN FAKRI ~
haaa.. dia ni aku dah anggap dia cam abang aku dah.
maklumlah aku ni takde abang. sob3.
perangai dia ni aku rasa macam abang.
suka bagi aku nasihat, ajar aku benda² yang aku tak tau. (benda baik lah ye)
dia suka bercerita kat aku. lepas tu ada la pengajaran.
kalau nak kira dalam ramai², dia la body paling tough amd muka paling laku lah senang citer.
time first² dulu aku ingat dia ni berlagak, tepi dah lama² kenal dia lah yang paling rapat dengan aku.


.rahman.

~ RAHMAN JAMAL ~
ni sebenarnya class rap aku and bukan roomate aku asalnya.
tapi sebab dia ni selalu sangat pergi study and lepak bilik aku yang lama² tak balik² dah bilik dia,
maka jadilah roomate keenam bilik A343 ni.
dia ni friendly yang amat.
sebab tu lah semua roomate aku boleh terima dia.
kalau basuh baju, satu bilik suruh dia lipat baju sbb dia je yang pandai lipat and iron baju.
2, 3 jam jugaklah lipat baju.
mana tak nya, kalau dah satu bilik dia lipat baju. hehe.
btw thanks a lot ye man. kitorang terima kau masuk bilik bukan sbb ni.
tapi sebab kitorang suka berkawan dengan kau. :)
dia ni jenis mudah faham perasaan orang.
so, kalau aku ada problem dekat dialah aku citer.
dia ni pon dah macam adik beradik aku jugak.
p/s : korang jangan nak try korek rahsia aku kat dia pulak.
sebab kitorang dah ada perjanjian and hukuman kalau pecahkan rahsia. muahahaha.

yang si razin and si rahman tu la yang paling rapat dengan aku.
sebab kitorang kalau ada problem mesti pergi lepak tempat favourite kitorang sampai pukul 3, 4 pagi.
jadi kalau tengok muka pon dah tau ada problem ke happy ke tak pon bad mood.

sampai sini lah dulu kawan.
________________________

.HARGAI KAWAN ANDA.
________________________

Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

3 comments:

HAIRUDDIN said...

Blog yang bagus... dapatkan kamus online - http://cloakedlink.com/usgiaxlcdl

smilenajah93 said...

roomates best , hidup pun best :)

abbasmohdtajuddin said...

SEMESTINYA. roomates hancur huru hara bilik. :)