Thursday 25 August 2011

TENSION MACAM NI!!

heellooooooooooooo...
apa khabar sume?
puasa cukup tak sampai sekarang ni?
pejam celik pejam celik dah pon 24 hari puasa.
fuhhhh.. hebat jugak aku boleh puasa tempat orang ni.
dah dekat sebulan dah.
maklumlah first time puasa tanpa mama and ayah yang sediakan makanan untuk aku. hehehe.

ni dah minggu last aku duk sini sebelum balik rumah.
yahooo.. tak sabar dah rasa nak balik ni.
semangat raya berkobar² ni.

tapi dalam semangat raya pon masih ada masalah jugak.
dah la test and quiz berlambak².
kena rehearsal pulak tu.
malam tak boleh tido sampai subuh.
I.N.S.O.M.N.I.A.
banyak kan problem.
TENSION macam ni.

untuk preparation dinner aku kena menari.
dah la ni first time aku menari.
temsion nak ingat step yang akak senior ni bagi.
orang yang nak join pulak macam².
skali cakap nak join. skali tarik diri.
punya laa susah nak pujuk orang² ni nak suh join.
apa salah kalau berkorban sikit.
bukan untuk orang lain pon kan.
untuk klaz and group sendiri jugak kann.

kalau dah tak nak masuk malas laa nak paksa.
tapi aku kelas dah banyak yang pegi lewat.
ni sebab penat la. dah malam tak tido memang la kan.
lepas kelas pukul 10.30 malam pulak kena pegi menari sampai la pukul 12 pagi.
penat tu tak yah cakap la.
balik dah berpeluh². kalau ada test ke quiz ke kena study pulak.
memang la malam tak tido sebab tak boleh tido. tapi badan penat.

high tension ~ thanks google.
ntah la nak cakap macam mana lagi kan.
tapi sekarang ni aku tension sangat rasa. frust pon ada jugak.

BLURRRRRRRR......
BUFFERING....!!!

haaa. baru ingat nak tulis apa.
saje je nak bagitau.
LIVERPOOL MENANG LAWAN ARSENAL
2-0 LAGI TUU..
HAHA.. BAHAGIA BILA LIVERPOOL MENANG.

satu lagi citer kat U aku nak citer kat korang ni.
kebelakangan ni, asal petang je mesti hujan pastu ribut kat U aku ni.
sampaikan khemah² gerai² banyak yang runtuh.

yang berita aku tak percaya ni, ada siswi melayang kena bawak kat ribut.
skali dengar memang kelakar.
tapi bila baca dalam internet ni rasa kesian pulak.

kalau nak baca klik la link bawah ni :
Berita Bernama - Pelajar Wanita Nyaris Maut Tercampak Dipukul Ribut.
kesian pulak kat dia.
yee laa. dah berat badan pon tak berapa nak berat kan.
aku pon risau jugak. sebab berat badan aku pon 40 je.
makan dah banyak. tapi berat tak naik.
pelik. pelik.

sampai sini je laa.
nak gi mandi then sahur dulu.
baru balik menari memang laa peluh giler² kan.
owwh lupa.
nak gi tengok LIVERPOOL lawan la malam ni.
alang² tak boleh tido kan. haha.
okeh.

Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

4 comments:

Jenny Pa-un said...

yeah saya follow sini :)

tension ?? cara nak lepas kan ialah main hempuk2 bantal laju2 haha

what.. kene tiup angin?? hohoho betul ke nie?kelakar pon ada gak huh tapi kesian la jugak..

40 kg?? hurmm sama lah kita huhu

btw done follow ur blog ngee~~

Razil Tahir said...

tak leh tido?
terbalik la...
I can sleep all the time...
huhuhuhuhuu XD

abbasmohdtajuddin said...

berat saya memang tak naik2 laa cik beskod. maintain jee, thanks a lot for followong my blog. =)

haha, kalau bleh tido all the time kat sini susah jgk. memang tak pegi klaz laa jawabnya kann. haha.

alfsfr.ali said...

dulu aku minat jugak liverpool ni. sekarang kureng dah sikit.

:)