Tuesday 16 August 2011

SAYA DAPAT DOODLE CUTE.!!

SELAMAT PAGI.

hari ni aku boleh update blog pagi² lagi sebab hari ni tak de klaz pagi.
lepas maghrib semalam aku tido. bangun pukul 2 pagi dah tak boleh tido dah.
member pulak duk borak. aku join je la. tapi sembahyang isya' dulu. hehe.

selama aku duk hostel ni tak pernah lagi tido lepas maghrib. ni 1st time. 
ni sebab aku study gila² untuk test management.
satu malam tak tido.
esok tu pulak jadual penuh. tak bolej tido lagi la nampaknya.
kira² balik dah 33 jam aku tak tido.
sampaikan dalam kelas aku boleh terlelap time lecturer tengah mengajar.
time perjumpaan kokurikulum pon sama. tertido jugak.
terkejut aku time komander pegi kejut aku. 
kejut pulak terus tanya group apa.
nasib baik aku terus jawab 'Charlie'.
kalau tak habis la aku kena marah ngan komander.

haa.. ni nak cerita pasal group Rakan Blogger Klik1Malaysia.
dalam group ni ada  Official Doodle Designe.
Dia lah yang buatkan doodle kepada admin² n kepada sape² yang request untuk dapatkan doodle.
okayy. yang buat doodle ni nama dy Cik Asfz.
cute² je doodle yang dy buat.
sume group member nak doodle ni.
maklumlah tengah hot kan sekarang ni.
macam goreng pisang panas.

aku pon ada request jugak nak doodle.
lama jugak nak dapat. siap kena amik nombor lagi tu.
kena tunggu turn la. 
sebab dy akan buatkan yang admin² group dulu.

dah abis sume admin baru la dapat yang aku punya.
hehe. excited giler rasa.
cute yang amat la doodle yang aku dapat.
yang penting siap pakai baju Liverpool lagi tu.
  

ni laa doodle yang aku dapat. kiut kan. pakai baju Liverpool lagi.
yang ni ada blushing kat pipi.

yang ni pulak 2nd request. beza dy xde blushing kat pipi.
dua² kiut. aku suka sangat la doodle aku ni. hehehe.
thanks yee Cik Asfz sebab susah
² kan diri buat ni.


kalau korang nak tengok² banyak lagi pasal Doodle Designer ni bleh la melawat Blog Cik Asfz yee.

Okayy lah dulu. 
nak bersiap² nak g rehearsal untuk preparation dinner budak² Business Society pulak.

DOODLE : ALL THE BEST ~ SELAMAT BERPUASA




Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

3 comments:

Asfz said...

wahhh...hehehe
siap masuk belog! suka la doodle tu..

thanks sbb suka doodle asfz.. ^__^
simpan lek lok...ceh! mcm kasi emas jek soh simpan bagai..hehehhe

abbasmohdtajuddin said...

hehe. memang akan simpan leklok. dah buat banyak copy lagi. hahaha.
thanks buat doodle yee.

Si Orkid said...

zaty pon dpt doddle sr dia