Saturday 13 August 2011

LIVERPOOL WE LOVE YOU

malam ni start la musim baru BARCLAYS PREMIER LEAGUE. punya semangat lagi aku nak tgk LIVERPOOL FC
 tengok punya tengok Liverpool dapat la penalti. Luis Suarez yang nak amik penalti. 
tak masuk la pulak.

sky high. Luis Suarez wasted the penalty.

nasib baik lepas tu tebus balik. score free-kick. lawa tuu.
player yang baru beli pon bukan main lagi main malam ni.
Stewart Downing bawak bola dari bawah sampai depan gol. kena palang pulak dia try.
Charlie Adam pon sama. try bukan main lagi. keeper pulak yang sempat tangkap.
tak de rezeki nak buat camne kan.

2nd half Liverpool main dah lain dah.
Sunderland dapat la score. Sebastian Larsson yang score. lawa dia score. volley lagi.

Sebastian Larsson score 2nd half. Pemusnah harapan aku yang ingin melihat LiverpoolFC menang.

tapi tak pe lah. lagi pon baru 1st match. 
lepas ni kena upgrade skit cara main. baru bleh menang besar kan.

rambut player Liverpool pon dah lain dah musim baru ni.
Raul Meireles dah jadi punk. Spikey gitu. sama style ngan Daniel Agger.
smart jugak. dah la tattoo penuh badan. rambut pulak macam tu.
dah macam MAFIA dah aku tgk. hahahaha.

apa pon aku tetap sokong Liverpool. menang ke, seri ke, kalah ke, tetap Liverpool jugak.

jangan lupa pulak perlawanan kedua musim ni Liverpool vs Arsenal. 
meh kita pakat² g tengok nanti 20/8/11 ni yee.

__LIVERPOOL FC ~ YOU'LL NEVER WALK ALONE__

LIVERPOOL WE LOVE YOU


Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

2 comments:

faizalnizam said...

all the best untuk semua team. 14 ogos team aku plak main. GGMU! :)

abbasmohdtajuddin said...

YNWA. cik fyzal supporter MU ke?