Friday 12 August 2011

KAMI diiktiraf di-SINI

SELAMAT PAGI.

hari ni aku nak bercerita tentang SURPRISE yang dijanjikan oleh admin Rakan Blogger Klik1Malaysia.
semalam dia cakap kat group ni ada kejutan.
sume orang excited n tertanya² la kan apa surprise tu.

hari ni terjawab la persoalan tu.

hari ni ada post kat wall fb aku n dia bagi 1 link blog kat aku.
sepantas kilat klik je la kan.
surprise di situ rupanya. haha.

aku tersenarai dalam ikon. 
nampaknya aku dan group members yang lain diiktiraf disini.
bangga jugak aku sebab tersenarai sini kan.


ni gambar bukti aku title yang aku dapat. MAT ROMEO + MAT RETRO. yang lain-lain tu barisan ikon untuk group ni.  (klik gambar untuk tumbesaran.)

dalam group ni aku diberi gelaran MAT ROMEO + MAT RETRO. haha. tergelak berguling² aku tengok gelaran admin bagi ni.
yang RETRO tu aku paham la kenapa kan. maybe gambar aku nampak old skool kot. yang ROMEO tu aku tak tau la sebab apa. tapi tak pe lah. aku suka. haha.

haa.. ni pulak BARISAN ADMIN GROUP. diorang ni sume sporting n happening. baik² pulak tu. =)
(untuk lebih jelas klik atas gambar yee..)


 
jadi kalau ada masa follow² laa blog admin n barisan ikon group ni yee. kalau anda juga seorang blogger jangan lupa join group 
Rakan Blogger Klik1Malaysia di fb yee.

sampai sini dulu la yee. nak tido pulak. esok klaz pukul 8 pagi lagi.

~ ASSALAMUALAIKUM ~

 

Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

5 comments:

siti zulaiha said...

hahaha...gambar ct pon ada :))

abbasmohdtajuddin said...

mesti la ada. befday girl kan. haha.

siti zulaiha said...

mat romeo + mat retro..xaci la de dua name!!!

Nana said...

*tepuk2 tgn*yeay!!! nana ader d ctu

abbasmohdtajuddin said...

hahaha. special skit ada dua nama. kaki like ada jugak la kat sini. like. like.