Sunday 18 December 2011

PESANAN KEPADA SAHABAT

pesanan kepada sahabat
pelajaran lebih penting daripada couple
of course lah kan

tapi ni aku nak bercerita bila couple

kepada sahabat :
bila dah couple jangan lupa agama
bila dah couple jangan ibu bapa
bila dah couple jangan lupa study
bila dah couple jangan lupa kawan
bila dah couple jangan lupa dunia

okay
sekarang ni, mostly sahabat aku dah ada girlfriend/boyfriend
aku macam biasa lah
LOOSER IN RELATIONSHIP
mana ada girlfriend
aku tak jealous dengan sahabat sahabat aku yang dah berpunya
kalau diorang happy aku happy lah
kalau diorang sedih sebab ada masalah
tak kira lah masalah dengan gf/bf ke masalah lain
SERIOUS
dengan aku sekali risau and sedih tengok korang

buat apa aku nak jealous
aku dah biasa takde girlfriend
kalau orang lain ada aku takde pon
aku tak kisah

" alah bisa tegal biasa "

kalau ada orang yang nak salah anggap kat aku
one word : LANTAKLAH!
korang nak couple, couple lah
yang penting bila korang couple jangan nak lupa aku
sebab aku sayang semua sahabat aku
aku hanya nak berpesan saje.
kalau korang lupakan or tinggalkan
aku semata mata couple korang
GOODBYE!

ada sahabat yang lupakan member bila
dah ada couple

kalau sebelum ni :

nak keluar mana mana ajak member
SEKARANG TAK!
ada problem atau apa apa mesti share dengan member
SEKARANG TAK!
tak pernah berahsia apa apa pon, sume share dengan member
SEKARANG TAK!
pegi makan sama mesti borak dengan member
SEKARANG TAK!
nak pinjam phone nak tengok gambar ke main game ke okay je
SEKARANG TAK!

tapi aku tahu
SEMUA sahabat aku bukan jenis macam ni
semua sahabat aku jenis susah senang bersama
INSYAALLAH selamanya!

aku bukan mengata sape sape
cuma sekadar berpesan
supaya perkara di atas takkan
berlaku kepada sahabat sahabat yang aku sayangi.

make it right

|DON'T EVER STOP LOVING|

Awesome to Awesome : abbasmohdtajuddin

3 comments:

Nur Adilah said...

sama la kitaa.... camne kapel erk... huhuhu :)

ikmalz said...
This comment has been removed by the author.
ikmalz said...

kite pon...x penah kapel gk..
elok ke kapel ni??? :o